לוגו דיזיין - חברת מיתוג שהופכת עסקים למותגים

לקבלת ייעוץ חינם   077-300-42-30
לוגו דיזיין

מיתוג

מיתוג הלקוחות שלנו

> אביב שבתאי יוסף
> אגסי רימון
> אולמיט
> אילון - חברה לבנין
> אינטר פיננסים
> אלומה
> אנגלו סכסון
> ארץ ומלואה
> אשד
> בית היין
> בנין הארץ
> בראשית
> בר- עוז
> גאיה
> גבירצמן
> גבעות עולם
> גוד גרין
> גמולים
> גרייט לוקס
> דיילות בע"מ
> היי פרופיט
> זוהר יוסף
> חצקלביץ
> טכנולוג
> יובל אמזלג - עורכי דין
> יפעת טל
> מופעים בעם
> מאשין אטקרציות
> מור וקינמון
> מסיבתא
> מעלה מעלות
> מתת
> נפטון
> סוכנות סוזוקי-קרייזלר
> עירונית
> ענת גונן
> עתיד ירוק
> פינוק 4U
> צוהר חקירות
> קל בידוד
> שב"מ
> שיא גל
> שירן
> שירן סקרים
> תדיראן טלקום
> Biofor
> BetterView
> DEXTRA
> EasyHale
> Easymed
> EveryDiam
> Eco-Light
> fux
> Fnato
> GGElectronics
> GIFTSTOCK
> GOLDEN GRANOLA
> HighProjects
> IsraelGroup
> KBF
> Kast
> Kuka
> lucca
> MODUS
> MSDI
> MY KIDS
> NoHeels
> Nicoline
> RATARAL
> ROYAL FEAST
> Shlomi Bernthal
> SOUFFLE
> TOPAZ
> Tube Bar
> World of Chocolate

 
לצפייה בעבודות מיתוג
לחץ על רשימת הלקוחות
...............

 
בניית מיתוג לעסקים וחברות

מהו מיתוג:
מיתוג מקצועי של חברה/עסק מוביל לתודעת לקוחות פוטנציאלים והופכים את החברה למותג.
מיתוג הוא הפנים של החברה, הטבעת הרושם הראשוני אצל הלקוח חשובה ביותר ותשפיע על החלטתו אם לעבוד איתך או לעבוד עם חברה מתחרה. כשמיתוג משדר רצינות, יצירתיות, חדשנות, מוניטין ואמון הלקוח ייקח את זה גם בחשבון בהחלטתו.
לעיתים המוצר / השרות שלך מצויין אך מיתוג החברה לא מייצג אותך כהלכה וההשלכות לכך ידועות.

לקוחות נמשכים למוצרים מעניינים אשר מושכים את העין ע"י צבע, צורה, אריזה יוקרתית ועוד. מאחורי המותג חייב לעמוד מוצר מבטיח שתוכנו שווה לאריזה מבחינת איכות וסגנון המוצר. על ידי מיתוג נכון, הלקוח הופך ללקוח נאמן.
חברות גדולות בעולם מודעות לעוצמה ולכוח של פרסום ושיווק ולכן משקיעות הון עתק!
 
בלוגו דיזיין שמים דגש על העיצוב, החדשנות וההבנה השיווקית ומתאימים את המוצר למערכת הקיימת בשוק על ידי הבלטת המוצר עצמו בתוך המערכת והמוצרים המתחרים. המטרה בלוגו דיזיין: טיפול שיווקי של המותג על ידי ערכים חיוביים, איכות, יוקרה, הנאה ותמורה טובה לכספו של הלקוח.

תהליך מיתוג:
תהליך המיתוג נבנה בתהליך אסטרטגי על ידי מומחים בשיטתיות שרק שועי שיווק ויחסי ציבור באינטרנט יודעים. מדובר בתהליך שיווקי בעל משמעות גבוהה המסייעת למותגים ולחברות להגיע לרמת תודעה גבוהה בזמן יחסית קצר.
אנו בלוגו דיזיין ליווינו עסקים וחברות רבות בהליכי מיתוג, יש לנו את הידע, הנסיון והמקצועיות לכך.

איך נבנה מיתוג:
מיתוג מתבסס על פרסום קליל ומדויק עבור העסק או האתר המעניק שירותים או מידע. לכל אחד ניתן לבצע מיתוג בצורה מתומצתת שתקלע בול למטרה ובתוך כך יכיל מידע רב.
לדוגמא: סלוגן עבור אתר, חברה וכדומה יכול להכיל מידע רב ומתומצת שיקלע בול למטרה של האתר.
תהליך המיתוג  הוא התהליך שבו נוצר מותג חדש. במסגרת תהליך זה מפתחים ראשית את המותג - בחינת המוצר, קהל היעד, הכרת שוק המתחרים ובניית קונספט. לאחר מכן מנסים להחדיר את המותג לתודעה הציבורית על ידי פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות. מיתוג נעשה בדרך- כלל בעת /  רענון חברה וותיקה / הקמת חברה חדשה כניסה של מוצר חדש לשוק.

אם אתה לא שם אתה לא קיים!
בליל מילים לכל בעלי אתרים שיודעים מהי חשיבותה של עבודת הקידום ברשת לסעיפיה השונים. להשגת תוצאות חיוביות לאתר שלכם – מיתוג  הנה דרך שיווקית נכונה ויעילה עבור היעדים שכיוונתם אליהם באמצעות הרשת.
 
משחק בול פגיעה יכול להוות עבורכם דוגמא למיתוג, ממש כך. השקעה ויזואלית של האתר הנה דרך למתג טוב. דרכים רבות יש למיתוג באמצעות הכלים השיווקיים שקיימים כיום ברשת. בתוך כך עבודת המיתוג צריכה להיעשות על ידי מקצוענים בתחום.
 
בטרום עידן הרשת מיתוג היה משול לשיווק,באמצעים שונים שמוכרים לנו עד היום מאידך הולכים ודועכים. כמו : פלאיירים בתיבות ועל גבי מכוניות – שיטת "הכר את העסק", מבצעי העסק וכדומה, עזרו לשווק את העסק בעבר.
 
כיום בעידן האינטרנט  שיווק זה מיתוג  רק באמצעות האינטרנט. מיילים, דפי פייסבוק כמו: דף מנויים, בלוגים לעסקים, פוסטים ועוד דרכים שהאינטרנט מאפשר לקדם את העסק ובתוך כך למתג אותו.
 
המיתוג הינו חלק חשוב מאוד בחיינו. מידי יום אנו בוחרים לקנות/להתנסות במוצר או שרות מסוים מחנות או האינטרנט. אנו נחשפים לכמות עצומה של מוצרים שונים על ידי העיתונים, האינטרנט, מסכי הטלוויזיה ועוד. למיתוג החברה משקל רב על הלקוח הפוטנציאלי. בלוגו דיזיין העסק שלך יוצג בצורה מקצועית, אחידה ושיווקית אשר ישפר את המכירה בעתיד.

מהי זהות מותגית ?
זהות מותגית הנה העברת מסרים קבועים לאורך זמן.
הזהות המותגית מאופיינת על ידי ערכים ותרבות. הזהות המותגית נבנית על ידי שם, לוגו, מוצרים, מחיר אריזות צבעם, פונטים סיסמאות ועוד. זהות מותגית מורכבת סביב זהות מוצרית, ארגונית, אישיות או סמל.
כמה חברות גדולות וקטנות אתם מצליחים לזהות רק על פי הלוגו שלהם או הצבעים המאפיינים את החברה?!
 
אם יקיצו את שנתכם בארבע לפנות בוקר ממונית הכסף בשאלה: באיזה צבע הלוגו של חברת  אורנג'? מיד תענו כתום. הצבע הכתום ממתג את החברה ומעניקה לה היכר ברמה בינלאומית  וכסימן היכר של החברה מבחינה חזותית.
 
כך ממתגים עסקים, שירותים או כול דבר שברצונכם להפיץ או לפרסם. מאידך, מיתוג מחדש לעסק וחברות שקיימות שנים רבות צריך להיעשות בחכמה ובאופן ממוקד. גם כאן ניתן דוגמא:  מיתוג שנעשה למסטיק עלמה. כבר משנות השבעים זכינו לטעום את טעמו הייחודי – על מנת להיכנס ולבלוט שוב בין חברות רבות בתחומם – חשבו על  אריזות חדשות – שיפור הטעם – הוצאת הסוכר ועוד פרמטרים שיכולים לסייע בהחזרתו לשוק להתחרות בגאווה עם המתחרים .

אנו בלוגו דיזיין עוסקים במיתוג חברות / מיתוג מוצרים / מיתוג אישי / מיתוג שרותי חברה