לוגו דיזיין - חברת מיתוג שהופכת עסקים למותגים

לקבלת ייעוץ חינם   077-300-42-30
לוגו דיזיין

מיתוג עסקים

דף הבית >> מיתוג עסקים
אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר הקיימים כיום, הוא מיתוג עסקים. המשמעות של מיתוג עסק הוא להוביל קהל יעד פוטנציאלי להזדהות בהינד עפעף בין אלמנט גרפי, לשירות או מוצר אשר נמכר על ידי חברה או בית עסק מסוים. מיתוג עסקים, מתבצע על ידי אנשי תקשורת ופרסום, ובשילוב עם אנשי מדיה ועיצוב מוכשרים ובעלי ניסיון וכישורים בתחום.
אם כן, מה כולל תהליך של מיתוג לבית עסק? כיצד ניתן יהיה להקנות לאלמנט גרפי את תכונת ההזדהות עם המוצר ועם החברה או בית העסק? במאמר שלפניכם, נבחן את תהליך המיתוג מתחילתו ועד סופו, ואת השירותים המוצעים על ידי חברות מיתוג מקצועיות.

מיתוג עסקים בתחום אורטופדיה

מיתוג אשד אורטופדיה
www.eshed-ortho.co.il


מיתוג GG electronics


מיתוג GREATLOOKS


 


מיתוג HIGH PROJECTS



מיתוג אינטר פיננסים


מיתוג BETTER VIEW

מיתוג חברת מודוס בתחום הכוונה פיננסית


מיתוג חברת מודוס בתחום הכוונה פיננסית


מיתוג חב' RATARAL - ביצוע וניהול תשתיות ובניה


מיתוג חב' RATARAL - ביצוע וניהול תשתיות ובניה

מיתוג ROYAL FEAST - שף פרטי


מיתוג ROYAL FEAST - שף פרטי


מיתוג סוכנות רכב סוזוקי-קרייזלר

מיתוג סוכנות רכב סוזוקי-קרייזלר

 

רוצים מיתוג מקצועי, מרענן ויצירתי ?
לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים

עיצוב לוגו

טעות נפוצה היא לחשוב כי לוגו הוא למעשה המותג, וכי מיתוג עסקים תחילתו וסופו בעיצוב לוגו. אין בדברים אלו בכדי להמעיט בחשיבותו של לוגו בתהליך המיתוג, שכן הלוגו הוא למעשה תוצאתו של תהליך מיתוג מקצועי – כאשר הבטה חטופה בלוגו תאפשר שיוכו אל החברה או בית העסק, ואל המוצר או סדרת המוצרים הממותגת.
עיצוב הלוגו צריך להתבצע על ידי איש מולטימדיה מנוסה מתחום העיצוב והשיווק, כאשר מטרת העיצוב היא להוביל לזיהוי השירותים או המוצרים המוצעים על ידי החברה, באופן סמוי אך גלוי לעין, תוך הקפדה על גודל מינימאלי ופשטות. ענף עיצוב לוגו ברחבי העולם הוא אדיר, כאשר ישנם מעצבים עולמיים אשר גובים הון תועפות לעיצוב לוגו פרי יצירתם.

תהליך המיתוג

מהרגע שבו עיצבנו את הלוגו, נוכל למעשה להתחיל בתהליך המיתוג. תהליך זה יכלול בין השאר:

ניירת חברה: עיצוב והפקה של ניירת חברה הכוללת מעטפות על סוגיהן, דפי חברה ודפי פקסים, כרטיסי ביקור וכיוצא בזה.

אריזות: אחד הנושאים החשובים ביותר בתהליך מיתוג מקצועי הוא עיצוב האריזות. קהל הלקוחות המקבל את מוצרינו הוא קהלת לקוחות פוטנציאלי לרכישות נוספות, על כן יש באריזה אלמנטים שיווקיים רבים המשפיעים על החלטתו של הלקוח בבחירה בחברה בעתיד, ובכדי לשייך את לוגו החברה אל טווח המוצרים. עיצוב מקצועי של אריזות מוצרים הוא קריטי להצלחתו של תהליך מיתוג.

שימוש במדיה: העידן המתוקשר מציע אינספור אפשרויות להגברת המודעות וההזדהות עם מותג חברה. דיוור ישיר, עיצוב אתרי אינטרנט בכלים חדשניים, שימוש במדיה דיגיטלית לרבות אודיו, וידיאו וסרטוני פלאש.