לוגו דיזיין - חברת מיתוג שהופכת עסקים למותגים

לקבלת ייעוץ חינם   077-300-42-30
לוגו דיזיין

עיצוב גרפי

דף הבית >> עיצוב גרפי
תחשוב רגע לפני שאתה מפרסם !
העולם המודרני מחייב כל עסק להשקיע במראה הוויזואלי של העסק אם הוא באמת מעונין  להצליח ולגדול. כל מי שמחליט לפתוח עסק בו מוכרים מוצרים או עסק בו נותנים שירותים, רצוי לשווק את העסק באמצעי פרסום כמו: מדבקות, פליירים, שלטי חוצות, מוצרים שנושאים את הלוגו על גבי המוצר באמצעות מדבקה ואפילו שקיות ואריזות בהם נארזים מוצרי העסק לצרכן.




לקבלת הצעת מחיר השארו פרטים

כאמור זה שאנחנו מוכשרים במסחר וחוש עסקי לא חסר לנו זה עדיין לא אומר שאנחנו, בעלי העסק או החברה, נוכל לחשוב ולעצב את כ האביזרים המשווקים את העסק והחברה שלנו באופן  מקצועי. לשם כך קיימים חברות המספקות שירותי עיצוב גרפי המהול בחשיבה עיצובית מתאימה לאופי העסק או החברה בה ניתנים השירותים השונים.
 
אלו שירותים מספקים משרדים לעיצוב גרפי ופרסום
 
משרדי עיצוב גרפי מקצועיים בעלי ניסיון וותק – יספקו שירותי עיצוב גרפי גם בעבור יציאה לדפוס והן לאינטרנט. ההתאמות צריכות להיות בהתאם וכל זאת על ידי תיאום עם הלקוח וביטוי רצונו. בניית הרעיון הוא השלב הראשון כאשר הסופי הוא התוצר המוגמר שגם הלקוח מרוצה ממנו.
 
מגוון האפשרויות הנו רחב בשירותי עיצוב גרפי החל מהרעיון הקטן שזה עיצוב כרטיסי הביקור שלכם ועד רול אפ ופופ אפ לתערוכות ועוד. עיצוב שלטי חוצות, עיצוב מודעות לחנויות, עיצוב תוויות למוצרי מזון או אריזות קוסמטיות- כל אלו דרושים להם חשיבה רעיונית והוצאה לדפוס.
 
גם אם אתה בעל מסעדה – חשוב להשקיע בעיצוב התפריט שלך. תפריט מעוצב יכול לגרום ללקוחות המסעדה, בית הקפה וכדומה להבין כבר מהתבוננות בו על איכות המזון המוגש בו ועל אופן ההשקעה של בעלי המסעדה או הרשת.
 
משרדנו מספק שירותי עיצוב מודעות, פוסטרים, גלויות, מודעות, פלאיירים, אריזות, מדבקות, מגנטים, פרוספקטים, תוויות מוצר ועוד.....
עצבו  אצל המתמחים והמומחים
אל תתפתו למחירים מזערים במילים עדינות ! משום שהעבודה יכולה להיות זעירה אף היא. מאידך, אל תתלהבו גם ממחירים יקרים.
עיצוב גרפי איכותי צריך להיעשות במחירים סבירים ובתוך כך ביצירתיות ובמקצועיות.