לוגו דיזיין - חברת מיתוג שהופכת עסקים למותגים

לקבלת ייעוץ חינם   077-300-42-30
לוגו דיזיין

מיתוג מוצרים

דף הבית >> מיתוג מוצרים
מטרתה של שיטת המיתוג שייכת לעולם העסקים. בין אם אנו מעוניינים למתג מוצר או שירות. מיתוג מוצרים מטרתו להבליט את המוצר על פני מוצרים אחרים המתחרים על אותו נתח שוק, באמצעות שיטות פרסום קונבנציונאליות חדשניות ובתוך כך על מוצרים אלו לשדר רמת איכות גבוהה מכול המשתמע מכך.
מיתוג מוצרי קוסמטיקה

מיתוג מוצרי קוסמטיקה - BIOFOR


עיצוב אריזות סרדינים - נפטון


עיצוב אריזות סרדינים של נפטון - מותג של שופרסל


עיצוב אריזות מוצרי חלב


עיצוב סידרת אריזות של מחלבה - גבעות עולם



עיצוב אריזת שוקולד




עיצוב תווית מזון


עיצוב אריזות ותוויות מזון של מוצרי מור וקינמון - ג'ינגר, שוקולד, טחינה, שמרי בירה ועוד.....


מיתוג אריזות קרטון
 


פאולו קונטי - אריזות קרטון להלבשה תחתונה


עיצוב אריזת סופלה
 


SOUFFLE - מיתוג אריזת סופלה


אדמת אור - עיצוב אריזת ניילון למזון קפוא

 

אדמת אור - עיצוב אריזת ניילון למזון קפוא


עיצוב אריזות קרטון למוצר רפואי - MSDI
 


עיצוב אריזות קרטון למוצר רפואי - MSDI


עיצוב שקית אריזת קרטון  - ALLMEAT


עיצוב שקית אריזת קרטון  - ALLMEAT


עיצוב אריזת בשר - ALLMEAT


עיצוב אריזת בשר - ALLMEAT


 



עיצוב קופסת שימורים תירס צעיר - נפטון (מותג של שופרסל)


עיצוב אריזות קרטון למזון - גולדן גרנולה

עיצוב תוויות לאריזות שקופות - GOLDEN GRANOLA


עיצוב אריזות קרטון למזון - גולדן גרנולה



 

רוצים מיתוג מקצועי, מרענן ויצירתי ?
לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים


מיתוג מוצרים שם דגש על זמנים. תהליך עבודת המיתוג נמשכת זמן ארוך משום שהמטרה במיתוג בכלל ובפרט מיתוג מוצרים היא הטמעת האיכות ואפקטיביות המוצר על הצרכן אפילו למשך שנים.
למעשה מיתוג מוצרים ומיתוג שירותי חברות כמו פירמות וחברות גדולות צריך הכרה לאורך שנים, רק אז יהיה ניתן להצביע על עבודת מיתוג מקצועית ואיכותית.

בניית תהליך המיתוג של חברה מקצועית

חברת מיתוג מוצרים ומיתוג שירותי חברה כמוצר, בונה את תהליך המיתוג באופן שיטתי ולא ממציאה המצאות חדשות. לשם כך קיימים כללים ברורים עם התאמה לזמנים בהם אנו חיים. מאז ומתמיד מיתוג מוצרים מייחס חשיבות ראשונית בבניית תהליך  אסטרטגי בסוגיה העסקית.
בתוך כך, על מנת למתג מוצר או שירותי חברה נדרש לבצע סקרי שוק ודעת קהל אודות השירות או המוצר. מדובר בשלב החשוב ביותר בתהליך המיתוג וקבלת ההחלטות להמשכו. כאשר מיד לאחר שלב חשוב זה יגיעו השלבים המעשיים למיתוג כמו: ניתוח המוצר, היתרונות והחסרונות שלו, ומי אלו מתחריו. כאמור לכול הניתוחים הללו בסוגיית מיתוג מוצרים ושירותי חברה ישנם עוד פרמטרים המתייחסים אליהם תוך כדי ביצוע עבודת המיתוג.

בחירת חברת מיתוג מוצרים ושירותי חברה

בארץ קיימות מספר חברות העוסקות במיתוג מוצרים ומיתוג שירותי חברה. ההמלצה לבדוק עם קולגות שפנו בעבר אל חברות מיתוג מוצרים ולברר אודות השירות והאם המיתוג הצליח או לפחות עמד בציפיות וביעדי החברה. התרשמות היא כלל ראשוני בבחירת שירותים בכל דבר שאנו מעוניינים לרכוש ולקבל.
חלק מההתרשמות שלכם צריכה להיות נעוצה בבקשה לחברת המיתוג שתציג בפניכם תיק עבודות של לקוחות קודמים לכם ואם אפשר חברה שמשווקת או חברה הנותנת שירותים דומים לכם. הניסיון מלמד כי בחירה נכונה של חברת מיתוג תפיק עבודת מיתוג מקצועית שתהיו מרוצים ממנה לאורך זמן.
לוגו דיזיין עובדים למיתוג העסק של הלקוח מעיצוב הלוגו, ניירת, פולדר וכד' ועד לאתרי האינטרנט. המיתוג נעשה עם חשיבה למיתוג מוצר שמשדר איכות ויוקרה יחד עם מיתוג המתאים לשפת העסק/החברה.