לוגו דיזיין - חברת מיתוג שהופכת עסקים למותגים

לקבלת ייעוץ חינם   077-300-42-30
לוגו דיזיין

מאמרים

דף הבית >> מאמרים
חברת מיתוג
לוגו דיזיין הינה חברת מיתוג אשר תפקידה להשפיע באמצעות כלי המיתוג על דעת קהל הלקוחות גם אם נחשף ברגעים אלו למוצר החברה. מיתוג ופרסום עסקים ושרותים שונים נעשה ע"י חברת מיתוג המתמחה בתחום.
קרא עוד > חברת מיתוג

מיתוג מחדש
חשבתם פעם למה לקוחות מעדיפים מוצר מסוים אחד על פני מוצר זהה אחר? יצא לכם לנסות להבין מה עובר במוחו של הצרכן כאשר הוא נאלץ לבחור בין מגוון מוצרים זהים העומדים לרשותו על אותו מדף? תהיתם פעם למה עסק בתחום מסוים פורץ קדימה והעסק השכן (שעוסק באותו תחום) מדשדש במקום? ובכן, התשובה לכל השאלות הנ"ל טמונה במילת קסם אחת "מיתוג"
קרא עוד > מיתוג מחדש

מיתוג עסקי
עולם העסקים המודרני הינו עולם "צפוף" ותחרותי. בכל תחום עסקי תמצאו עשרות עסקים הפועלים על אותו מישור עסקי הן ברמת המוצר או השירות והן ברמת קהל הלקוחות. על מנת לייצר בידול איכותי ותדמיתי בעיני קהל הצרכנים, העסק המודרני מחויב לפתח מאגר יתרונות איכותיים לרמת השירות, המוצר ולעיתים גם המחיר.
קרא עוד > מיתוג עסקי

מיתוג עסקים
אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר הקיימים כיום, הוא מיתוג עסקים. המשמעות של מיתוג עסק הוא להוביל קהל יעד פוטנציאלי להזדהות בהינד עפעף בין אלמנט גרפי, לשירות או מוצר אשר נמכר על ידי חברה או בית עסק מסוים. מיתוג עסקים, מתבצע על ידי אנשי תקשורת ופרסום, ובשילוב עם אנשי מדיה ועיצוב מוכשרים ובעלי ניסיון וכישורים בתחום.
קרא עוד > מיתוג עסקים

מיתוג באינטרנט
רשת האינטרנט הפכה כבר מזמן ל"זירת המסחר" החדשה והמודרנית. כיום, כל עסק, בכל תחום, מחויב להעמיד לרשותו אתר אינטרנט מקצועי, בעזרתו ניתן לבצע הליכי מיתוג מקצועיים ברשת האינטרנט. לתהליכי המיתוג בתוך הרשת הוירטואלית כללים וחוקים משלה, שחלקם זהים ומקבילים לכל הליך מיתוגי מחוץ לרשת, וחלקם ממוקדי מטרה ליצירת תנועת גולשים לאתר הבית שלכם.
קרא עוד > מיתוג באינטרנט

מיתוג מוצרים
מטרתה של שיטת המיתוג שייכת לעולם העסקים. בין אם אנו מעוניינים למתג מוצר או שירות. מיתוג מוצרים מטרתו להבליט את המוצר על פני מוצרים אחרים המתחרים על אותו נתח שוק, באמצעות שיטות פרסום קונבנציונאליות חדשניות ובתוך כך על מוצרים אלו לשדר רמת איכות גבוהה מכול המשתמע מכך.
קרא עוד > מיתוג מוצרים

מיתוג חברה
בתחרות הקיימת בשוק המסחרי, מיתוג חברה מקצועי הינו הדרך שלך להציג את העסק כמו שאתה רוצה שיראו אותו.
מיתוג חברה חזותי, הינו הפנים של החברה, לכן חשוב מיתוג נכון ומקצועי אשר יציג את כל מעלות החברה, יתרונותיה והבידול שלה מהמתחרים.
קרא עוד > מיתוג חברה

מיתוג סוכני ביטוח
סוכני ביטוח, חברות ביטוח, יועצים פיננסים ועוד נחשבים לתחום המקצועות החופשיים. בתחום מקצועות זה חשיבות המיתוג האישי איננה נופלת מחשיבות מיתוג החברה. המיתוג האישי מהווה את המרכיב המרכזי בבחירת סוכן הביטוח בקרב קהלי היעד ומהווה את התשתית האנושית לצרכי מיתוג החברה בכלל.
קרא עוד > מיתוג סוכני ביטוח

מיתוג רואה חשבון וניהול כספים
תחום ראיית החשבון כמו תחומי מקצועות חופשיים אחרים מחייב את בעלי העסק (ברוב המקרים, רואה החשבון בעצמו) למקד את פעילותו השיווקית והפרסומית תוך כדי הטמעת תהליכי מיתוג עסקיים בתחום המקצועות החופשיים. מיתוג משרדי רו"ח חייב להתבסס על מיתוג אישי של בעלי החברה מצד אחד ומיתוג המשרד או הפירמה כנותנת שירות איכותי ומקצועי מצד שני.
קרא עוד > מיתוג רואה חשבון

מיתוג נדל"ן, חברות בנייה, אדריכלים ומעצבי פנים
מכירה ושיווק של פרויקטים למגורים הפכו בשנים האחרונות לתהליכי מיתוג מרשימים וייחודיים. כיום, לכל פרויקט נדל"ן כזה או אחר, תוכלו למצוא שם מפוצץ, לוגו מרהיב, אמצעי מכירה ייחודיים ואפילו אתר אינטרנט משל עצמו.
בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות נדל"ן וחברות בנייה החלו להבין  את הצורך השיווקי ביצירת הליכי מיתוג לפעילות החברה בכלל ולמיתוג פרויקט נקודתי בפרט. ברוב המקרים, מתחמי בנייה חדשה למגורים הינם אזורי תחרות צפופים, בכל מתחם בנייה חדש, פועלות מספר חברות בנייה המתחרות זו בזו על ליבו וכיסו של הצרכן במגוון רחב של פרויקטים חדשים למגורים.
קרא עוד > מיתוג נדל"ן

מיתוג משרדי עורכי דין
בישראל של תחילת המאה ה-21 פועלים קרוב ל-50,000 עורכי דין, תוסיפי לכך את המספר הגבוה ביותר מדי שנה של מתמחים היוצאים מכותלי הפקולטות למקצועות עריכת הדין ותקבלו את אחד התחומים התחרותיים ביותר בארץ.
על מנת לבסס מעמד של משרד לעריכת דין איכותי ומקצועי בתחומו, מחויבים כיום, עורכי הדין להתנהל על פי עקרונות השיווק המודרניים, כאשר מיתוג המשרד הינו החלק המרכזי בתהליך זה. מיתוג משרדי עורכי דין תופס בשנים האחרונות תאוצה הן בשל התחרות הגוברת בתחום והן בשל אמצעי הטכנולוגיה המתקדמים העומדים לרשות עורכי הדין.
קרא עוד > מיתוג עורכי דין

מיתוג רכבים
דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם שוכרים את שירותיהם של שני אנשים, שכל תפקידם הוא לאחוז בשלט ענק המפרסם את העסק שלכם ולהסתובב ברחבי המדינה, ברחובות העיר, בכבישים סואנים ובצמתים מרכזים, וגם לאחר פעילות מסביב לשעות היממה, הם מבצעים עצירת לילה במרכז חנייה מרכזי וממתינים לעוד יום של פעילות.
קרא עוד > מיתוג רכבים

עיצוב תדמית
עיצוב תדמית נוצר על מנת לשפר את תדמיתו של העסק ובתוך כך ליצור באז סביבו וקידום במעלה הלקוחות. ראשית התחילו עם בניית אתר תדמית לעסק - עלות אתר תדמיתי לעסק זולה יותר מאתר מקוון או אתרים אחרים למטרות אחרות לצד בניית אתר היוצר חלק עיצוב תדמית המעניק פתרונות יעילים בזמן קצר עבור העסק.
קרא עוד > עיצוב תדמית

מיתוג חנות משקאות חריפים
חנויות האלכוהול מבססים את תרבות השתייה ואנינות הטעם ההולכת וגוברת של הצרכן הישראלי. כיום, חנויות האלכוהול מעניקות חווית שירות ומכירה יוצאת דופן ומהוות מעין "פאב" מסחרי לצרכי ממכר משקאות חריפים. ערבי טעימות, אירועי גבינות ויין ועוד אמצעי קידום מכירות הפכו לנפוצים ביותר בקרב חנויות אלכוהול.
קרא עוד > מיתוג חנות משקאות חריפים

מיתוג מזון ומשקאות
מיתוג עסקים בתחום מזון ומשקאות הוא אחד מסוגי ההתמחות הרבים שלנו ב"לוגו דיזיין", המהווה סטודיו מוביל לתחומי המיתוג והעיצוב הגרפי. תהליכי מיתוג עסקים בתחום המזון והשתייה כוללים תהליכי חשיבה ויצירה ייחודיים, החל משלב עיצוב הלוגו וכרטיסי הביקור לחנות, דרך עיצוב ייחודי לשקיות ומארזים של מזון ובקבוקי שתיה, ועד להקמה, עיצוב ותכנון של חנות וירטואלית לצרכי מכירת מוצרים ברשת האינטרנט.
קרא עוד > מיתוג מזון ומשקאות

מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה רפואית
אחד מתחומי העסקים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות הוא תחום מכוני היופי והאסתטיקה. בכל פינת רחוב תוכלו למצוא מכון יופי העוסק במגוון תחומי האסתטיקה הרפואית, תוסיפו לכך את הקוסמטיקאיות הפרטיות שעובדות מהבית ותקבלו את אחד התחומים התחרותיים ביותר במגזר העסקי.
קרא עוד> מיתוג מכוני יופי ואסתטיקה רפואית


מיתוג אריזות / עיצוב אריזות
חלק מהליך מיתוג הוא באמצעות עיצוב אריזה של מוצרי חברה. בתוך כך עסק המייצר מוצרים  או נותן שירותים צריך עיצוב אריזות.
"אריזות" לא מדובר רק באריזת מתנה- אלא על האריזה שעוטפת ונלווית למוצר של העסק שלכם. אם חברה מייצרת מזון היא תזדקק לעיצוב אריזה אשר ישקף את תכולת המוצר ויעצים את תוכן האריזה אבל הכי חשוב שהאריזה תמכור את המוצר ואת החברה המייצרת, זהו המדד  להצלחת המוצר !קיימים סוגים שונים של אריזות בהם: אריזות מזון, אריזות מוצרים ועוד...
קרא עוד > מיתוג אריזות